Întrebări frecvente
Suntem aici ca să te ajutăm. Ai nevoie de ajutor cu comanda plasată sau ai o întrebare arzătoare la care vrei un răspuns imediat? Fă click pe una din secțiunile de mai jos pentru a vedea răspunsul.
Dacă nu găsești un răspuns la întrebarea ta, nu ezita să ne trimiți un mesaj pe pagina de contact.
Întrebări generale
Când aplici autocolantul pe perete, te rog să reții că acesta se va lipi cel mai bine atunci când peretele a fost vopsit cu o vopsea mată normală.
Pe unele suprafețe unde au fost folosite vopsele lucioase/mătăsoase, siliconice, cu ioni de argint, pe bază de teflon sau vopsele cu „efect special” (de exemplu, vopsele care reflectă lumina) autocolantul poate fi mai dificil de aplicat, poate să nu adere cum trebuie sau să se dezlipească după un timp scurt.
Aderarea unui autocolant poate fi, de asemenea, afectată de starea sau textura suprafeței peretelui.
Comenzi
- Ramburs la livrarea comenzii;
- Plata cu carduri bancare emise sub siglele VISA sau Mastercard.
Suntem mega rapizi în procesarea comenzilor și din acest motiv, câteodată, e prea târziu pentru a anula comanda. Totuși, ne vom da toată silința așa că folosește cat de repede posibil pagina „Contact” pentru a cere anularea comenzii.
Livrare
Prețul transportului este de 10 lei. La comenzile cu plata ramburs se adaugă încă 5 Lei taxa de ramburs.
La comenzile de peste 150 de lei, transportul este gratuit.
Comanda este predată curierului, de obicei, în maximum două zile lucrătoare.
Imediat ce comanda a fost predată curierului vei primi un email de confirmare și un mesaj SMS care va conține numărul AWB pentru urmărirea comenzii la curier în timp real.
97% din comenzi sunt livrate de curier în aproximativ 24-48 de ore.
Dacă ai nevoie de produse până la o anumită dată, te rugăm să ne contactezi și te vom sfătui cu privire la opțiunile de livrare.
Dacă ai comandat un produs personalizat timpul de livrare se poate prelungi.
Retur
În cazul în care ai primit un produs defect, nu-ți fă griji. Folosește pagina „Contact” pentru a ne trimite detalii în legătură cu produsul defect. Te rugăm să ne trimiți următoarele informații:
- Nume și prenume;
- Numărul comenzii;
- Descrierea defectului.
Noi îți vom răspunde pentru a stabili dacă vrei să-ți trimitem un alt produs sau vrei returnarea banilor.