Întrebări frecvente

Suntem aici ca să te ajutăm. Ai nevoie de ajutor cu comanda plasată sau ai o întrebare arzătoare la care vrei un răspuns imediat? Fă click pe una din secțiunile de mai jos pentru a vedea răspunsul.

Dacă nu găsești un răspuns la întrebarea ta, nu ezita să ne trimiți un mesaj pe pagina de contact.

Întrebări generale

Autocolantul nostru de perete este realizat din cel mai bun material textil amovibil. Este fabricat din material autoadeziv din poliester, 100% fără PVC, non-toxic. Autocolantul este imprimat cu cerneală eco-solventă și sunt absolut sigure de utilizat în camerele copiilor.Toate produsele noastre sunt realizate cu drag în micul nostru atelier din Brașov.
Autocolantele noastre de perete sunt concepute pentru a fi lipite pe orice suprafață curată, uscată și plană, de ex. sticla, gresie, mobilier, oglinzi, uși – și bineînțeles pereți.

Când aplici autocolantul pe perete, te rog să reții că acesta se va lipi cel mai bine atunci când peretele a fost vopsit cu o vopsea mată normală.

Pe unele suprafețe unde au fost folosite vopsele lucioase/mătăsoase, siliconice, cu ioni de argint, pe bază de teflon sau vopsele cu „efect special” (de exemplu, vopsele care reflectă lumina) autocolantul poate fi mai dificil de aplicat, poate să nu adere cum trebuie sau să se dezlipească după un timp scurt.

Aderarea unui autocolant poate fi, de asemenea, afectată de starea sau textura suprafeței peretelui.

În condiții normale, autocolantele noastre de perete sunt amovibile de pe pereții obișnuiți vopsiți, fără a lăsa reziduuri în urmă.Există totuși o serie de factori care pot afecta dezlipirea (de obicei are legătură cu calitatea vopselei existentă pe perete) și, prin urmare, îți recomandăm îți recomandăm să lipești o mică mostră pe zona de aplicare, pentru a asigura o dezlipire curată.Dacă descoperi că autocolantul se dezlipește mai greu, încălzește ușor autocolantul (cu un uscător de păr, de exemplu) pentru a înmuia adezivul și a ușura îndepărtarea.

Comenzi

Momentan acceptăm următoarele modalități de plată:
  • Ramburs la livrarea comenzii;
  • Plata cu carduri bancare emise sub siglele VISA sau Mastercard.

Suntem mega rapizi în procesarea comenzilor și din acest motiv, câteodată, e prea târziu pentru a anula comanda. Totuși, ne vom da toată silința așa că folosește cat de repede posibil pagina „Contact” pentru a cere anularea comenzii.

Toate produsele noastre sunt făcute la comandă, așa că suntem întotdeauna foarte bucuroși să discutăm despre cererile personalizate.

Livrare

Prețul transportului este de 10 lei. La comenzile cu plata ramburs se adaugă încă 5 Lei taxa de ramburs.

La comenzile de peste 150 de lei, transportul este gratuit.

Comanda este predată curierului, de obicei, în maximum două zile lucrătoare.

Imediat ce comanda a fost predată curierului vei primi un email de confirmare și un mesaj SMS care va conține numărul AWB pentru urmărirea comenzii la curier în timp real.

97% din comenzi sunt livrate de curier în aproximativ 24-48 de ore.

Dacă ai nevoie de produse până la o anumită dată, te rugăm să ne contactezi și te vom sfătui cu privire la opțiunile de livrare.

Dacă ai comandat un produs personalizat timpul de livrare se poate prelungi.

Retur

În cazul extrem de rar în care nu-ți place produsul nostru sau te răzgândești din orice motiv îl poți returna în maximum 30 de zile calendaristice, completând formularul de pe pagina de retur. Banii se vor returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către noi. Dacă plata fost efectuată online, cu card bancar, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nu este folosit, nu prezintă zgârieturi, deteriorări, are ambalajul incomplet sau accesorii lipsă.Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

În cazul în care ai primit un produs defect, nu-ți fă griji. Folosește pagina „Contact” pentru a ne trimite detalii în legătură cu produsul defect. Te rugăm să ne trimiți următoarele informații:

  • Nume și prenume;
  • Numărul comenzii;
  • Descrierea defectului.

Noi îți vom răspunde pentru a stabili dacă vrei să-ți trimitem un alt produs sau vrei returnarea banilor.

Coșul tău
Scroll to Top